Szanowni Państwo, z dniem 31.10.2020 Dagma zakończyła współpracę dystrybucyjną z Barracuda Networks. W związku z tym wsparcie techniczne jest świadczone w ograniczonym zakresie. Część zgłoszonych przez Państwa spraw jest przekazywana bezpośrednio do producenta. W szczególności dotyczy to procesu wymiany urządzeń (RMA), w którym – z powodu decyzji producenta – nie jesteśmy już w stanie pomóc.

Co dalej?

Szukasz rozwiązania NG Firewall?

Sprawdź Stormshield

Szukasz produktu do ochrony poczty?

Sprawdź ESET Mail Security

Barracuda Message Archiver

Skuteczne narzędzie do archiwizacji i szybkiego wyszukiwania wiadomości email

Efektywny sposób na przechowywanie komunikacji e-mail

Barracuda Message Archiver odpowiada na zapotrzebowanie organizacji by przechowywać komunikację e-mail w sposób, który nie wymagałby dużej przestrzeni dyskowej, a w razie potrzeby gwarantował łatwy dostęp do zarchiwizowanych wiadomości oraz możliwość dokumentowania wszystkich operacji. W połączeniu z Barracuda Cloud możliwe jest wykorzystanie chmury jako dodatkowego magazynu dla archiwizowanych danych.

Bezpieczny przechowywanie wiadomości

Wiadomości email przechowywane są w specjalnym bezpiecznym repozytorium, zlokalizowanym poza aktywnie wykorzystywanym środowiskiem pocztowym. Dzięki temu mogą być magazynowane dowolnie długo, bez ryzyka, że archiwum zostanie uszkodzone lub usunięte.

Dodatkowo Barracuda Message Archiver zmniejsza objętość danych przechowywanych na serwerze pocztowym, korzystnie wpływając na efektywność funkcjonowania organizacji. Użytkownicy pozostają wewnątrz przydzielonych im limitów pojemności bez konieczności usuwania wiadomości lub eksportowania plików PST.

Zgodność z obowiązującymi przepisami

Dzięki granularnemu podejściu i ręcznie konfigurowalnym politykom wszystkie dane przechowywane są dokładnie tak długo, jak jest to konieczne. Dzięki temu możesz być spokojny, że pozostajesz w zgodzie z wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Rozwiązanie Barracuda Message Archiver posiada możliwość dokładnego prześledzenia i wykazania wszystkich operacji wykonywanych na danych. Dzięki systemowi uprawnień opartemu na rolach masz pewność, że do zarchiwizowanych wiadomości mają dostęp wyłącznie uprawnieni pracownicy, a rozbudowany narzędzie do audytu pozwala monitorować aktywność wszystkich użytkowników.

Łatwy dostęp do danych

Funkcja katalogowania gwarantuje możliwość łatwego, wielopoziomowego wyszukiwania i tagowania wiadomości na potrzeby audytu i procedur e-Discovery. Pozwala to znacząco ograniczyć czas i środki potrzebne by odpowiedzieć na skierowane do organizacji zapytania.

Intuicyjny, oparty na rolach interfejs pozwala w łatwy sposób odnaleźć, a także zweryfikować prawdziwość i kompletność potrzebnych informacji. Poszczególne wiadomości mogą być przechowywane tak długo, jak wymaga tego dana sytuacja. W razie potrzeby można je także wyeksportować w celu dalszej analizy lub przekazania na zewnątrz organizacji.

Dane zawsze pod ręką

Rozwiązania do archiwizowania firmy Barracuda gwarantują użytkownikom łatwy dostęp do danych, niezależnie od tego gdzie pracują i z jakiego urządzenia korzystają.

Dodatkowa wtyczka do Microsoft Outlook daje użytkownikom możliwość skorzystania z rozwiązania w ramach znajomego środowiska, z możliwością płynnego nawigowania pomiędzy skrzynką odbiorczą i archiwum wiadomości. Dzięki funkcji tworzenia lokalnej kopii wiadomości pozostają dostępne nawet w przypadku braku dostępu do sieci.

Aplikacje mobilne dla systemów iOS i Android wraz z dedykowanym klientem dla stacji roboczych oraz możliwością dostępu przez przeglądarkę internetową gwarantują, że zarchiwizowane zasoby przez cały czas pozostają na wyciągnięcie ręki, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzysta użytkownik.

Elastyczne wdrożenie

Barracuda Message Archiver jest dostępne w formie fizycznego urządzenia lub jako maszyna wirtualna, możliwa do wdrożenia w ramach infrastruktury własnej lub chmurowej. Rozwiązanie można zakupić bezpośrednio z poziomu AWS Marketplace lub zainstalować lokalnie na platformie VMware lub Hyper-V. Dzięki odpowiedniej konfiguracji kopia zapasowa wszystkich danych może być wysyłana automatycznie do chmury Barracuda Cloud, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie chroniące przed ich potencjalną utratą.

Barracuda Cloud Archiving Service to rozwiązanie kompletne, oparte w 100% na chmurze (SaaS), które nie wymaga dodatkowego sprzętu ani oprogramowania po stronie klienta. Dzięki rozbudowanej infrastrukturze chmurowej Barracuda może zaoferować bezpieczeństwo oraz zdalne zarządzanie zarchiwizowanymi danymi z dowolnego miejsca na świecie.

Dlaczego wybrać rozwiązania do archiwizacji Barracuda?

Wiadomości email są kluczowe dla każdego biznesu, w związku z czym za ich archiwizację i przechowywanie powinni być odpowiedzialni ludzie, którzy do ich bezpieczeństwa przywiązują równie dużą wagę co Ty. Barracuda jako jeden z nielicznych dostawców rozwiązań IT oferuje całodobowe wsparcie techniczne na całym świecie, świadczone przez inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie cyberbezpieczeństwa. Dodatkowo polscy klienci mogą również skorzystać ze wsparcia technicznego świadczonego w języku polskim przez doświadczonych inżynierów dystrybutora, firmy DAGMA.

Zaufały nam setki tysięcy organizacji na całym świecie, które wykorzystują produkty Barracuda do ochrony swoich aplikacji, sieci i danych. Rozwiązania Barracuda do archiwizacji danych to tylko jeden z elementów rozbudowanego porfolio, obejmującego rozwiązania typu firewall, narzędzia do backupu i archiwizacji oraz zabezpieczenia firmowej infrastruktury IT. Wszystko po to, żeby zagwarantować Twojej organizacji kompleksową i łatwą w użyciu ochronę.

eKonferencje online

Chcesz poznać rozwiązania Barracuda? Weź udział w serii eKonferencji online.

Bez wyjazdów, bez kosztów!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

warning
warning
warning
warning
warning
warning
Sprawdź kto będzie administratorem Twoich danych (więcej)

Administratorem danych osobowych podanych powyżej jest DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478) przy ul. Pszczyńskiej 15. Podstawą prawną przetwarzania danych są art. 6 ust. 1 lit. a, b i f) RODO. Prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania jest marketing bezpośredni towarów lub usług administratora danych lub producentów rozwiązań i usług znajdujących się w ofercie administratora. Wyrażenie zgody, wynikające z art. 6 ust. 1 lit a) RODO jest dobrowolne i brak zgody nie wpływa na wykonanie usługi. Podanie ww. danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO jest także dobrowolne, ale konieczne do wykonania usługi. W przypadku generowania wersji testowych lub zakupu, podane wyżej dane będą przetwarzane przez producenta danego rozwiązania. Zostałem poinformowany o tym, że przysługuje mi prawo do sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. Dodatkowo mam prawo dostępu do treści moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (Prawo do zapomnienia), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Podane wyżej dane, podane w celu wykonania usługi, będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy, której stroną jest Klient, a po jej zakończeniu do chwili zaspokojenia, wygaśnięcia lub przedawnienia roszczeń z tytułu tej umowy a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych, do momentu wyrażenia sprzeciwu. DAGMA, na podstawie art. 37 RODO wyznacza Inspektora Ochrony Danych, wskazując następujące dane kontaktowe: Karolina Kraśniewska tel: 32 259 11 46, adres e-mail: iod@dagma.pl. Dodatkowe informacje znajdują się w www.dagma.com.pl/O-nas/Prywatnosc.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących i/lub wiadomości SMS inicjowanych przez DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15 w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne.

warning

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej zawierających informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną od DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15.

warning