Barracuda PST Enterprise

Lokalizuj, migruj i usuwaj pliki PST

Wykorzystuj swoje zasoby bardziej efektywnie

Pliki PST przechowywane na komputerach wewnątrz organizacji mogą niepotrzebnie marnować terabajty przestrzeni dyskowej. Zarządzanie taką ilością danych wymaga dużych nakładów pracy ze strony administratora sieci oraz generuje dodatkowe koszty. Jest to zbędne, gdyż korzyści z przechowywania ich w takiej formie są znikome, szczególnie że pliki PST mogą łatwo ulec uszkodzeniu lub utracie.

Dzięki Barracuda PST Enterprise możliwe jest całkowite wyeliminowanie plików PST z infrastruktury, co prowadzi do znaczącej redukcji jej kosztów utrzymania.

Zmniejsz ryzyko

Pliki PST można w łatwy sposób odłączyć od programu Outlook i skopiować lub przenieść poza infrastrukturę organizacji. Co więcej, w większości przypadków nie jest wykonywana ich kopia bezpieczeństwa. Obydwa te zjawiska znacząco zwiększają ryzyko utraty danych, zarówno na skutek kradzieży, jak i przypadkowego usunięcia.

Przechowywanie danych w plikach PST stanowi także utrudnienie podczas prowadzenia dochodzenia w przypadku incydentów bezpieczeństwa. Obsługa informatyczna organizacji zazwyczaj nie ma pojęcia jakie dane są przechowywane w plikach PST oraz gdzie mają ich szukać. Jeśli zebrane tam informacje są niezbędne dla danego dochodzenia, to prawdopodobnie zostaną przeoczone.

Zgodność z obowiązującymi przepisami

W plikach PST często znajdują się krytyczne dane, które powinny być przechowywane i przetwarzane zgodnie z zasadami przewidzianymi wewnętrzną polityką firmy lub wynikającymi z regulacji prawnych. Z racji tego, że dział IT zazwyczaj nie ma nad nimi kontroli, nie jest to możliwe.

Żeby pozostać w zgodzie z obowiązującymi normami konieczne jest zlokalizowanie wszystkich plików PST, zmigrowanie ich do chronionego magazynu i usunięcie zbędnych danych.

Łatwiejsze wyszukiwanie informacji

Może się okazać, że pliki PST zawierają informacje niezbędne by udzielić odpowiedzi na zapytania skierowane do organizacji przez podmioty zewnętrzne. W takiej sytuacji odnalezienie ich może być bardzo czasochłonne i niepotrzebnie generować dodatkowe koszty.

Dzięki Barracuda PST Enterprise możliwe jest zlokalizowanie wszystkich plików PST oraz zmigrowanie danych do centralnego archiwum, dzięki czemu ich późniejsze wyszukiwanie staje się proste i nie wymaga angażowania dodatkowych zasobów oraz personelu.

Dlaczego Barracuda PST Enterprise?

Pliki PST są kluczowe dla każdego biznesu, w związku z czym za ich archiwizację i przechowywanie powinni być odpowiedzialni ludzie, którzy do ich bezpieczeństwa przywiązują równie dużą wagę co Ty. Barracuda jako jeden z nielicznych dostawców rozwiązań IT oferuje całodobowe wsparcie techniczne na całym świecie, świadczone przez inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie cyberbezpieczeństwa. Dodatkowo polscy klienci mogą również skorzystać ze wsparcia technicznego świadczonego w języku polskim.

Zaufały nam setki tysięcy organizacji na całym świecie, które wykorzystują produkty Barracuda do ochrony swoich aplikacji, sieci i danych. Rozwiązanie Barracuda PST Enterprise to tylko jeden z elementów rozbudowanego porfolio, obejmującego rozwiązania typu firewall, narzędzia do backupu i archiwizacji oraz zabezpieczenia firmowej infrastruktury IT. Wszystko po to, żeby zagwarantować Twojej organizacji kompleksową i łatwą w użyciu ochronę.

eKonferencje online

Chcesz poznać rozwiązania Barracuda? Weź udział w serii eKonferencji online.

Bez wyjazdów, bez kosztów!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

warning
warning
warning
warning
warning
warning
Sprawdź kto będzie administratorem Twoich danych (więcej)

Administratorem danych osobowych podanych powyżej jest DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478) przy ul. Pszczyńskiej 15. Podstawą prawną przetwarzania danych są art. 6 ust. 1 lit. a, b i f) RODO. Prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania jest marketing bezpośredni towarów lub usług administratora danych lub producentów rozwiązań i usług znajdujących się w ofercie administratora. Wyrażenie zgody, wynikające z art. 6 ust. 1 lit a) RODO jest dobrowolne i brak zgody nie wpływa na wykonanie usługi. Podanie ww. danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO jest także dobrowolne, ale konieczne do wykonania usługi. W przypadku generowania wersji testowych lub zakupu, podane wyżej dane będą przetwarzane przez producenta danego rozwiązania. Zostałem poinformowany o tym, że przysługuje mi prawo do sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. Dodatkowo mam prawo dostępu do treści moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (Prawo do zapomnienia), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Podane wyżej dane, podane w celu wykonania usługi, będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy, której stroną jest Klient, a po jej zakończeniu do chwili zaspokojenia, wygaśnięcia lub przedawnienia roszczeń z tytułu tej umowy a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych, do momentu wyrażenia sprzeciwu. DAGMA, na podstawie art. 37 RODO wyznacza Inspektora Ochrony Danych, wskazując następujące dane kontaktowe: Karolina Kraśniewska tel: 32 259 11 46, adres e-mail: iod@dagma.pl. Dodatkowe informacje znajdują się w www.dagma.com.pl/O-nas/Prywatnosc.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących i/lub wiadomości SMS inicjowanych przez DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15 w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne.

warning

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej zawierających informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną od DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15.

warning