Szanowni Państwo, z dniem 31.10.2020 Dagma zakończyła współpracę dystrybucyjną z Barracuda Networks. W związku z tym wsparcie techniczne jest świadczone w ograniczonym zakresie. Część zgłoszonych przez Państwa spraw jest przekazywana bezpośrednio do producenta. W szczególności dotyczy to procesu wymiany urządzeń (RMA), w którym – z powodu decyzji producenta – nie jesteśmy już w stanie pomóc.

Co dalej?

Szukasz rozwiązania NG Firewall?

Sprawdź Stormshield

Szukasz produktu do ochrony poczty?

Sprawdź ESET Mail Security

Promocje

Zyskaj więcej niż tylko ochronę sieci!

Wymiana urządzenia na nowe po 4 latach

Każdy klient, który ma zakupione dowolne rozwiązanie Barracudy i przez 4 lata z rzędu płaci za obowiązkowy serwis Energize Updates i opcjonalny serwis Instant Replacement – otrzyma nowe urządzenie GRATIS po 4 latach użytkowania.

Program wymiany urządzeń jest dedykowany zarówno tym klientom, którzy już mają wdrożone rozwiązanie, jak i klientom, którzy zastanawiają się nad zakupem.

W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Bartoszem Różalskim, product managerem rozwiązań BARRACUDA, tel. 32 793 11 37, rozalski.b@dagma.pl.