Serwis Instant Replacement

Wiemy, jak ważne jest by nasze urządzenia dawały z siebie 100%, dlatego ciężko pracujemy nad stworzeniem niezawodnego systemu.

Wiemy, jak ważne jest by nasze urządzenia dawały z siebie 100%, dlatego ciężko pracujemy nad stworzeniem niezawodnego systemu. Mimo to czasem nawet najlepszy sprzęt zawodzi, dlatego oferujemy usługę Barracuda Instant Replacement.

Jeżeli Twój produkt Barracuda Networks będzie miał awarię, Producent wyśle Ci nowe urządzenie na drugi dzień roboczy (od dnia potwierdzenia przez Producenta awarii), abyś mógł szybko wrócić do spokojnej pracy.

Awarie zgłoszone poza normalnymi godzinami pracy będą rozpatrzone na następny dzień roboczy. Dokładny termin dostawy uzależniony jest od czasu transportu.

 

Poza priorytetowymi wymianami w przypadku awarii, klienci z wykupionym serwisem Instant Replacemnt mogą skorzystać z możliwości migracji do najnowszej platformy sprzętowej w ramach Barracuda Hardware Refresh Program.

Standardowo klient może dokonać wymiany urządzenia na nowszy model po obniżonej cenie. W Barracuda Networks idziemy o krok dalej i wymieniamy za darmo każde urządzenie, które ma więcej niż 4 lata i wykupiony serwis Instant Replacement. To oznacza, że mając wykupiony serwis Instant Replacement co 4 lata otrzymasz bez dodatkowych kosztów zupełnie nowe urządzenie Barracuda.

Serwis Instant Replacement to jedna, wygodna subskrypcja, która zapewnia spokój w przypadku awarii oraz umożliwia regularną modernizację sprzętu w przystępny cenowo sposób.

FAQ

Jak działa usługa Instant Replacement?

Jeżeli twoje urządzenie przestanie działać skontaktuj się z dystrybutorem – firmą DAGMA.

  1. Zgłoś chęć wymiany urządzenia na pomoc@barracuda.com.pl.
  2. Podaj numer seryjny urządzenia (np. BAR - SF – XXXXXX) i opisz napotkany problem.

Dystrybutor poprowadzi proces wymiany tak, by po otrzymaniu zgłoszenia w ciągu jednego dnia roboczego producent dostarczył sprawny egzemplarz bezpośrednio do Twojej firmy.

Warunkiem wymiany urządzenia jest zwrot oryginalnego egzemplarza firmie Barracuda Networks (na adres w Wielkiej Brytanii) w ciągu 30 dni od daty dostarczenia nowego. Dystrybutor poinstruuje Cię jak to zrobić. Jeżeli jednak wadliwy sprzęt nie trafi do producenta w ciągu 30 dni to zostaniesz obciążony kosztami dostawy nowego urządzenia według aktualnego cennika Barracuda Networks. By uniknąć takiej sytuacji warto skontaktować się z dystrybutorem możliwie szybko.

Czego nie obejmuje usługa Instant Replacement?
  • zewnętrznych przyczyn uszkodzenia np. niewłaściwego używania czy problemów z napięciem,
  • czynności serwisowych bez autoryzacji Barracuda Networks,
  • użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją,
  • problemów wywołanych używaniem akcesoriów i części nie dostarczonych przez Barracuda Networks,
  • produktów z zagubionymi lub zmienionymi numerami seryjnymi,
  • produktów, za które producent nie otrzymał zapłaty,
  • produktów z fizycznymi uszkodzeniami.
Jak długo mogę korzystać z usługi Instant Replacement?

Możesz korzystać z serwisu Instant Replacement od chwili aktywacji produktu przez kolejny rok, trzy lata lub pięć lat – w zależności od wykupionego planu.

Jeśli nie kupię serwisu Instant Replacement w chwili zakupu urządzenia, to czy mogę zrobić to później?

Będziesz mógł dokupić serwis Instant Replacement w ciągu 60 dni od zakupu urządzenia Barracuda. W takiej sytuacji czas trwania serwisu będzie liczony od chwili dostarczenia produktu.

Czy mogę przenieść subskrypcję do serwisu na innego użytkownika?

Nie. Subskrypcja jest własnością pierwszego nabywcy i nie można jej przenieść na innego użytkownika.